Apteka Wrzosowa
- Adres
ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 40
95-100 Zgierz - Telefon kontaktowy
(42) 717 17 17 - e-mail:awrzosowa.zgierz@wp.pl
Zezwolenie na prowadzenie apteki
Konto bankowe:
ING Bank Śląski
44 1050 1461 1000 0092 0776 8657
Łódzki Wojewódzki
Inspektorat Farmacuetyczny
ul. Fabryczna 25 , 90-341 Łódź
tel: (0-42) 630-21-71
e-mail: sekretariat@lwif.pl
e-mail: kancelaria@lwif.pl
GWARANCJA
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.
REKLAMACJE
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.
Pamiętaj:
- Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 10 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem.
- Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru.
W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.
WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA ZWROTÓW PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Produkty lecznicze wydawane z apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego w ramach wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych nie podlegają zwrotowi. Istnieje jednak możliwość zwrotu produktu leczniczego aptece ogólnodostępnej lub punktowi aptecznemu z powodu wady jakościowej, niewłaściwego wydania lub jego sfałszowania - zgodnie z art. 96 ust. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 r. z późniejszymi zmianami - Prawo farmaceutyczne.
Brak zastosowania przepisów ustawy z dn. 30 maja 2014r o Prawach Konsumenta (D.U. poz.827) zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 7 tej ustawy.